Ordensregler for afd. B

1.    Om morgenen må man spille på mobil, iPad m.m. indtil klokken ringer første gang

2.    Alle afleverer mobil ved starten af morgenbånd. Mobilerne låses inde og udleveres ved afslutning af skoledagen

3.    Alle er ude i alle pauser

4.    Alle er gode ved hinanden og hjælper hinanden

5.    Hent en voksen, hvis der opstår situationer, I ikke selv kan klare

6.    Multibanen, ”hullet ved klubben” og bordtennisbord fordeles efter skema, som hænger på opslagstavlen

7.    Under spisning holder man bordskik og madro. D.v.s. at man sidder på sin egen plads og snakker stille med dem, der sidder ved ens eget bord. Der må ikke høres musik eller vises film! Der vises Ultra i klassen.

8.    Chromebooks hentes stille og roligt. Alle bruger sin egen chromebook.

9.    Fællesrummet er et rum, hvor man arbejder stille og roligt.

10.     Alle rydder op efter sig selv.

11.     Alle undtagen duksene går ud, når frikvarteret begynder. Er man ikke færdig med at spise, må man tage maden med ud.

12.     Oprydning i alrummet efter sidste lektion efter plan, som hænger på opslagstavlen. Duksene rydder op i klassen efter at skoledagen er slut. Alle andre elever går ud af klassen og afdelingen.

13.    Boldspil, løb på løbehjul, skateboard og rulleskøjter hører til udenfor. Løber man på løbehjul, skateboard eller rulleskøjter skal man bruge cykelhjelm.